onsdag 21 november 2012

Olle-nyheter

Idag har jag nåtts av nyheten att min stora idol Olle Ljungström kommer att släppa en ny skiva i vår och han kommer att ge sig ut på en turné (tyvärr inte kommer i närheten av Östersund). Skivan kommer enligt uppgift att ha titeln Släng in en clown och jag hoppas att den blir bättre än den förra skivan Sju, som jag inte tycker är en av hans bättre. Det kommer även en ny samlingsskiva, Så mycket bättre Olle Ljungström, snart som även kommer att innehålla låtar från tv-programmet Så mycket bättre på TV4, där Olle är aktuell nu i höst. I väntan på den nya skivan så kommer jag att lyssna på mina favoritskivor med Olle (Olle Ljungström, Världens räddaste man, Tack och Det stora kalaset) och håller tummarna för att han ska komma även till Östersund (eller i alla fall någonstans i närheten).

Inga kommentarer: