onsdag 20 februari 2019

Borta bra, men hemma bäst


Jag har nu kommit hem från min underbara resa till Kuba, där jag tillbringat de tre senaste veckorna. Det har varit mycket att se och uppleva under resa och jag kommer att återkomma med lite bilder i ett eller flera inlägg när jag har kommit i fas hemma igen och sorterat alla bilder som jag har tagit.

Trots att det varit mycket att se så har jag även hunnit med att läsa några böcker under resan;

Blindtunnel av Tove Alsterdal
Americanah av Chimamanda Ngozi Adichie
Som pesten av Hanne-Vibeke Holst
Den goda jorden av Pearl S. Buck
Den stora utställningen av Marie Hermansson
Spelaren av Fjodor Dostojevskij
Bränn alla broar av Siri Helle
Binas historia av Maja Lunde
Och solen har sin gång av Ernest Hemingway

Det kommer så klart att komma recensioner av böckerna på bloggen, men det kan dröja lite

Inga kommentarer: