söndag 13 juli 2014

Denna märkliga sommar

Den här sommaren har än så länge inte varit läsfrämjande för min del, jag vet inte när jag läste så lite en sommar. Visserligen har jag fortfarande fyra veckor kvar till min semester, vilket är den tid på sommaren som jag brukar läsa mest. Än så länge har den första delen av sommaren handlat om mycket om jobbet, där jag efter att under en hel del stress varit med och rott iland ett näst intill omöjligt mål tillbringat de två senaste veckorna med att lära mig ett nytt projekt som jag ska ta hand om under några veckor framöver. Åtta timmars intensivt arbete där jag försöker ta in så mycket information som möjligt i en väldigt varm kontorsmiljö har gjort att hjärnan inte orkat med någonting på kvällarna. Nu hoppas jag att det kommer att lugna ner sig lite så jag får lite mer tid över för bland annat läsning.

Inga kommentarer: