söndag 6 september 2015

Åter till vardagen

Då min semester i år hamnade i slutet av sommaren när de flesta andra gått tillbaka till jobbet så innebär det även att jag börjar jobba senare än de flesta andra. Nu har tyvärr mina tre semesterveckor tagit slut och imorgon kommer klockan att ringa alldeles för tidigt och det är bara för mig att kliva upp, packa matlåda och paserkortet för att cykla till jobbet (där jag ska försöka vara produktiv hela dagen).


Det har i alla fall varit en väldigt trevlig och avkopplande semester som inleddes med lite värme på hemmaplan då sommarvärmen anlände till länet när jag gick på ledigt. Sedan blev det en vecka med ännu varmare väder och total avkoppling på Mallorca och som avslutning har var varit hemma och skrotat runt. Det har även blivit en den böcker lästa, 16 stycken för att vara exakt.

Inga kommentarer: