fredag 10 januari 2014

Bokbloggsjerka 10 – 13 januari

Bokbloggsjerkan är tillbaka efter ett juluppehåll och årets första fråga lyder;

Tänker du delta i några utmaningar i år och i så fall vilka? (Jerkan räknas inte)

Jag brukar inte hänga på särskilt många utmaningar eftersom jag tycker om att låta lusten styra min läsning, men ibland så dyker det upp utmaningar som jag tycker är intressanta (läs sådana som det känns som att jag kan klara av utan allt för stor ansträgning). I år är jag med i Spänningsutmaningen som Cum libris non solus har och troligtvis kommer jag att hänga på om det blir en ny tre på tre-utmaning hos Pocketlover.

10 kommentarer:

Vargnatts bokhylla sa...

Här blir det lusten som styr i år också :)

Anonym sa...

Lagom är bäst, man vet inte vad det kommer i brevlådan i bokväg.
Mia

Boklysten sa...

Lusten är det viktiga, tycker jag också.

Lotten sa...

Samma här. Lusten kompletterat med utmaningar som inspirerar.

Jennah - film, tv-spel, böcker! sa...

Lycka till då! Jag älskar att välja en ny bok när man precis läst ut någon :)

Freja sa...

Spänningsutmaningen kör jag med och jag har redan tre böcker liggande i väntan på att det ska bli en tre på tre utmaning. Jag ska i så fall läsa systrarna Brontë...

Ewa K sa...

Tre på tre är lagom för mig också.

[Anna] sa...

Ja en tre på tre passar som perfekt in på hösten och en Spänningsutmaning kändes bra och lagom :)

Monika sa...

Jag hade nog gärna hoppat på varenda utmaning som fanns, men jag försöker att inte binda upp mig för mycket. Den viktigaste för mig i år är nog min egen hyllvärmarutmaning och där finns böcker som passar in på lite andra utmaningar också :)

bloggbohemen sa...

Blir ingen utmaning för mig i vår i alla fall men jag kan nog också haka på Tre på tre i höst. Den lockar alltid.