söndag 19 maj 2013

Skön söndag

 
Ibland gäller det att njuta av nuet och ta tillvara på värmen när den behagar ta sig så här långt norrut. Idag åt jag min frukost på balkongen och blev sedan kvar där med min bok tills värmen blev allt för hög framåt eftermiddagen. Att jag från balkongen har både sjö- och fjällutsikt (Storsjön och Oviksfjällen) är helt klart en bonus.


Eftersom solen kommer till min balkong framåt eftermiddagen så försökte jag hitta lite skugga genom att sätta mig på golvet, men till slut blev det ändå olidligt varmt så jag fick söka svalkan inne ett tag.


I helgen har jag även besökt Vårmarknaden på Jamtli tillsammans med min syster och hennes familj, och där träffade vi ett par kaniner som inte läser.

1 kommentar:

INa sa...

Låter som en jätteskön helg.Alla fina dagar bör man njuta av. Konstiga kaniner som inte läser. Men vem vet de kanske tuggar i sig litteraturen istället ;)