onsdag 7 januari 2015

Det här med olästa böcker

Jag tänkte börja året med att beta av en del av de olästa böcker som jag har liggande här hemma och försöka att inte dra på mig nya böcker på ett tag. Även om jag inte har så jättemånga olästa böcker så tycker jag att den olästa högen växt sig lite väl stor den senaste tiden. Än så länge har det gått väldigt bra, mycket beroende på att jag gått igenom böckerna och har rensat ut elva stycken böcker som jag aldrig kommer att läsa. Det känns redan mycket luftigare i bokhyllan.

2 kommentarer:

Lena sa...

Hyllvärmare på något som jag kommer satsa på i år. Har alldeles för många olästa.

bloggbohemen sa...

Jag tycker inte heller om att ha för många olästa böcker hemma så jag förstår absolut din tanke. Hyllvärmare behöver läsas och rensas mellan varven.