lördag 17 februari 2018

Stiltje

Den senaste tiden har det gått lite trögt både med läsningen och med bloggandet då jag inte riktigt haft ork att läsa på kvällarna. Istället har det blivit desto mer tittande på filmer och tv-serier. Den senaste tv-serien som jag fastnade för var Marvels Agents of SHIELD och har nu kommit fram till den fjärde säsongen. Det är ju också så att ju färre böcker jag läser, ju färre inlägg med recensioner dyker det upp på bloggen. Nu i helgen hoppas jag i alla fall på att hinna läsa ut Gruppen av Mary McCarthy (och fika lite).

Jag kommer även att studera årets bokreakatalog från Akademibokhandeln för att se vilka böcker jag vill ha från årets rea.

En positiv sak är i alla fall mörkret äntligen börjar ge vika och det börjar bli ganska ljust när jag går till bussen vid 07,30 på morgonen.

Inga kommentarer: