söndag 3 februari 2013

Hipp hipp hurra

Då jag hintat om att Bonniers klassikerserie ger ut Vilhelm Mobergs Utvandrar-epos i nya och fräscha pocket lagomt till min födelsedag, så blev jag glad när öppnade paketen som innehöll de fyra böckerna. Nu ska de gamla, udda och illalukatande exemplaren bort. Visserligen var det par veckor sedan jag fyllde, men det var först igår som jag och syrran (som fyller år till veckan) hade vårat gemensamma firande. Omslagen är inte bara vackra att se på, de är även gjorda så att de känns som broderier, plus att insidan av pärmen ser ut som baksidan av broderiet.

Syrran har tagit fasta på mitt tedrickande och tekanneörhängena som jag fick i julklapp kompletterades nu med tekoppsörhängen.

1 kommentar:

Books ABC sa...

Har bara sett den nya utgåvan på bild, skulle verkligen vilja se/känna i verkligheten också!
Fina örhängen :)