söndag 16 april 2017

Vi två

Fisher och Ivy har varit tillsammans i nitton dagar och Fisher är övertygad om att det är annorlunda den här gången, att han kan ha träffat den rätta. Det känns mindre viktigt att de vet väldigt lite om varandra. Under närmaste året kommer båda deras liv att förändras totalt och det är även en sak att bli förälskad, så är det en helt annan sak att fortsätta vara det.

Vi två av Andy Jones är en bok som blivit liggande ett bra tag eftersom jag fått den skickad till mig utan att ha bett om den. Då jag den senaste tiden har jag läst flera bra böcker från Louise Bäckelin Förlag så har jag bestämt för att läsa de böcker som jag fått därifrån och som blivit liggande. Först ut blev Vi två och det visade sig snabbt vara en trevlig historia om ett par som får en oväntad start på sitt förhållande. Det är en feelgood-bok som passar bra för sträckläsning. Det är även den senaste i årets långa rad av starka debutromaner.


Louise Bäckelin Förlag skickade boken

Inga kommentarer: