torsdag 15 juni 2017

Helgfrågan v. 24

Det är torsdag och det betyder att det är dags för helgfrågan hos Mias bokhörna
Jag har sett att många läser Året bok 2017.
Har ni läst någon av böckerna?


Jag har läst fyra av böckerna, Curtis Sittenfeld, Liane Moriarty, Malin Persson Giolito och Elena Ferrante, plus att jag börjat på Jo Nesbø (och ungefär 50 sidor in i boken bestämde jag mig för att för att göra slut med Harry Hole). Eftersom jag nyligen vann alla nominerade böcker så kommer jag nog läsa dem alla så småningom.

15 kommentarer:

Hanneles bokparadis sa...

Ferrante har jag läst och tyckte om, Alex Schulmans också fin.

Madde sa...

Vad kul att vinna alla böcker!

Joelinda sa...

Vad kul att få alla böckerna! Några av dem är jag komplett ointresserad av men många verkar mycket läsvärda.

Cissi sa...

Jag är inte alls sugen på Törst. Jag tyckte det blev ett bra avslut med Harry Hole i förra boken. Men vad trevligt att vinna så många böcker! Då har du att läsa ett bra tag framöver.

[Anna] sa...

Vilken grej att vinna alla böckerna :)

Bokdamen sa...

Törst, Ferrantes, Störst av allt och Flickorna har jag läst. Tyckte mest om Ferrantes och Störst av allt.

Boklysten sa...

Roligt att vinna alla böckerna! Grattis! Jag har inte äst en endaste bok av de nominerade.

Midnattsord sa...

Elena Ferrante är jag väldigt nyfiken på.

Sara Pepparkaka sa...

Vilken lycka att vinna en sån bokhög!

Mrs Calloway sa...

så roligt att vinna hela högen! om jag hade gjort det hade jag nog läst dem också. men nu utgår åtminstone Nesbö och troligen några av de andra också

Mia Eggimann sa...

Vilken vinst

Lena sa...

Har bara läst Webb, men har några till i bokhyllan.

Lottens bokblogg sa...

Vad kul! Grattis till vinsten :-)

Sara sa...

Jag kommer nog att läsa fler av böckerna men inte alla och inte just nu...

Anna Maja sa...

Så kul att vinna alla böcker. Jag vill verkligen läsa både Ferrante och Sittenfeld. :)